Honda x DMA

Formål
At promovere Hondas nye model HR-V via Facebook. Derudover ville Honda gerne virke mere attraktiv overfor de 20 - 35-årige.

Løsningen
At skabe opmærksomhed gennem et sponsorat til Danish Music Awards samt at sponsorere prisen til “Årets nye danske navn”.
Der blev lavet et microsite, hvor folk blev mødt af den nye bil og kunne se de nominerede. For at skabe trafik til siden, blev der udlovet 10x2 billetter til showet.

Da showet nærmede sig gav vi brugerne et unikt indblik i Lukas Grahams dagligdag i LA. Der blev produceret en film, hvor han naturligvis kørte rundt i den nye HR-V. Videoen blev posted på Facebook op til showet. 

Til DMA-showet i Forum blev publikum mødt af et jazzorkester, som tog imod folk og sørgede for god stemning i køen. Ved siden af orkestreret var bilen og bannere placeret, så folk kunne se den nye model.

Resultat
Micrositet kørte i en uge op til showet og havde en conversion rate på 30% og 15% newsletter sign up. Lukas Graham videoen havde en reach på 1 million med brugernes opmærksomhed i 2 minutter til en hidtil uset lav pris pr. visning.